Amazon Deal

Wednesday, May 19, 2010

Tenang dan santai

Malam nie aku ambik keputusan nak makan briani kambing dna kambing gril di kampung pelet. sebenarnya bukan mlm nie...sejak dari jam 10pagi tadi lagi, aku dah dok mengidam nak kesana...

Order mlm nie...walaupun aku ada tambah order mushroom soup dan soft rolls yang x sampai2..tapi sabar ajer..heran gak sbb leh sabar..


Sempat lagi ambik gambar ikan kat kolam dalam kawasan restoran tu..menarik waktu malam dengan lampu2 yang ada...


Set order yang baru...promosi bulan May...


Aku sampai rumah dah jam 11mlm...terus on laptop dan tatap graf yang ada...biasanya GU aku usha dulu....tapi skrg...minat plak kat EJ...sempat juga sblm jam 12mlm aku kutip pips hijau dalam 350pips..dengar ja banyak tu...tapi alangkah bahagianya...klu setiap nilai pips tu 1usd....bila agaknya aku leh trade dengan nilai tu...

Aksi EJ malam nie..aku short ja kat graf 1M...mcm nie lah seorang newbies membaca graf....masih banyak nak kena belajar nie...

No comments:

Post a Comment