Amazon Deal

Sunday, May 9, 2010

Hujung minggu....

Aku xtau nak buat apa sebenarnya hujung mggu nie....apa xnya, aku dah over dose tidoq selepas ikut "rombongan cik kiah" melawat alor setar.

Awal2 pagi aku dah tercegat depan kedai basuh kereta..."kepala angin car wash"..aku rasa memang nama tu berasal daripada bos dia yang kepala angin kot..nampak semacam ja...3 org mat bangla yang kerja. aku mesti minta cuci luar saja..RM7, bukan pasai aku kedekut nak cuci luar dalam..tapi x sanggup aku nak biar depa cuci dan lap bahagian dalaman dengan kain yang depa guna lap semua kereta...aku geli. Baik aku sendiri yang vacum dan polish dashboard sendiri. Dashboard aku mesti kena polish selalu...apa xnya..ada kesan kaki...he he, bini aku mesti suka letak kaki atas dashboard..sebab time2 mengandung nie...ini lah posisi yang paling dia suka.

Aku layan bowling dengan hamzah dan jasmi...saja ja. memang xda plan pun.

Aku plan nak ke Am bank kat bagan ajam..nak settle payment kereta aku. x sangka, aku dah sampai ke last payment..dah 7 tahun aku bayar kereta..memang nak kena transformasi dah kereta aku ni,,,tunggu ja ni..

Score aku dan hamzah....x larat lah nak hayung bola tu....

No comments:

Post a Comment