Amazon Deal

Monday, May 31, 2010

Jamu mata di Jusco

Xda menda lain nak buat...aku meronda ke JUSCO Perda...sememangnya aku dan wife selalu ke sana untuk shopping. Biasanya kami pergi beli keperluan wife aku dan bakal baby jer lah....aku juga yang x beli apa2...kecian aku...he he..xpa lah bagi peluang dulu.


Berkenan aku dengan kerusi baby ni...nanti aku nak sambaq satu lah...

Ini pun aku berkenan...harga pun OK...pada aku la...aku mana pernah beli semua nie...

Cuti kali ini agak lama sebab sekali dengan ahri wesak...aku pun tumpang juga cuti...aku ada berjumpa dengan bakal2 jiran aku di taman kulim utama,...sebelah infineon tu...ramai juga yg berkumpul jumaat lepas. So maklumat aku dapat adalah bulan Jun nie kami bakal terima kunci...syukur alhamdulillah...aku juga dapat info mcm mana nak claim jumlah tuntutan lewat siap rumah tersebut...cukuplah, dapat juga modal nak buat grill...ada jiran aku yang boleh buat kitchen cabinet lagi dgn duit yg bakal dituntut tu.

No comments:

Post a Comment