Amazon Deal

Sunday, May 23, 2010

Manhattan fish market


Wife aku dok sopping di Modern Mom Shop...kat gurney plaza. Boleh tahan juga aku..lepas balik dr jeniang...ke penang pulak...

Sale sana sini...mau robek poket mcm ni,,,

badut yang membawa belon, depa nie team intel..ada promosi komputer...

sambil dok tggu wife aku dok shopping dlm body shop...terpandang kedai kasut sebelah...tengok harga dia sandle tu...RM240...nak kata lawa tu...x lah juga...

compare kasut aku..lawa lagi ni,,,,croc pasar malam kilang lama..RM18 sahaja...cash and cary...

Makan di manhattan fish market...5 org makan...kena dlm RM233.10 pehhh...Wife aku ambik flamming platter fro one,,,,aku ambik grill platter for one..

Grill depan customer...menarik tu...sebab tu yang mahal tu...

Grill platter for one....menarik...lapaq..apa xnya..tengahri makan roti ja tadi

Kedai tu di tingkat bawah...ground floor


Sangkut di terminal feri hampir 2 jam, hampeh betui sistem feri nie...depa kata ikut schedule baru...sejam sekali selepas 12 malam...nie baru jam 10 dan xda feri...aku dah dalam barisan menunggu terpaksa juga...xleh nak turn ke jambatan dah. Sampai rumah jam 1 pagi juga jawabnya...

No comments:

Post a Comment