Amazon Deal

Saturday, May 15, 2010

Selamat Hari Guru

Hari ni sibuk gak..sampai ada aktiviti last minute plan x jadi. Boss aku ajak pi buang resdung di gurun..sebenarnya di jeniang..pi sampai exit highway gurun..masuk pi jeniang..masuk jalan jeneri. Aku pun dah lama x pi sana..x berapa ingat dah tapi nasib baik ada no hp pak teh tu. Teknik dia sempoi ja...sekali berubat ramai2...mcm naik keretapi la plak..dia atur dok panjang. Tapi lepas muka kena tonyoh sirih...keluar ulat2 putih2..apa lagi...ambik cermin dan kuis ulat tu dr muka. Memang ada perubahan...tapi seingat aku..dlm 6 bulan ke setahun, sintom resdung mai balik. Tapi rasanya ok kot sbb charge dia tetap...x silap aku RM16 ja.,.itu harga 5 tahun lepas tu. Mggu depan plan lain lah..lagipun hamzah sibuk gak hari ni...

Oh ya,..hari nie hari guru..awal2 pagi aku dah pi hantar wife aku kat sekolah. Lepas tu pi kedai tangkap ikan keli...dapat 50KG hari nie...Ikan keli setelah air kena buang..senang nak tangkap

Ini pandangan dalam kedai yang kami buat projek keli kaedah nano...

Keadaan kedai yang penuh dengan kolam kanvas...

No comments:

Post a Comment