Amazon Deal

Saturday, May 29, 2010

Menyejukan badan....

Tahun ni belum lagi aku rasa bulan2 yang sejuk cuacanya. Pada aku sejak januari sampai skrg...panas ja. hari ni aku terlintas nak merendam badan di sungai sedim....

Last aku pi 3 tahun lepas...memang dah lama x pergi. Hampeh betui..kena bayar parking RM2 tapi kemudahan x diselenggarakan dengan sempurna...bilik air kotor dan busuk...x lalu nak masuk.


Syok2 dok berendam...ada gangguan lah plak...bot2 getah nie...



Pemandangan dari atas jambatan batu...aku balik awal...cukuplah...dah pucat kaki aku. lagi pun ramai sangat org...satu malaysia ada...geli geleman lah plak...tiba2 nampak ada pampers budak meluncur laju ja...sapa lah lahabau yang pi buang dalam jeram ni...xda kesedaran sivik langsung

1 comment:

  1. smlm dh nk pegi buang resdung kt pakteh yg korang g tu..., kahkahkah smp kt stesyen minyak diorg cerita org tu penipu, ulat2 yg keluar tu bkn ulat resdung tp dr lepeq yg diselit dlm sirih. nasib baik tak dan p...kalo p naya ja!!! pengikut raja sakti kot..hahaha..ada 2,3org kawan mak dh terkena tipu dgn org yg buang resdung ni...kesian...mujur kami x menjadi mangsa!!! kbykn yg p org luaq yg xtau apa2, kalo nk tau org tu berubat btoi ke x..makesurela dgn penduduk di tmpt sana dulu ya adios .pesanan dr penaja...

    ReplyDelete