Amazon Deal

Friday, March 12, 2010

Taman Hi-Tech Utama

Mcm2 tarikh aku dengar..dari tahun 2009 sampai tahun ni 2010. Bila agaknya aku dan wife boleh masuk rumah sendiri. Projek perumahan ni bagi aku progres dia OK...sentiasa ada perkembangan..cuma kadang2 laju...kadang2 slow...tapi xpa janji ada progres. Jangan jadi seperti yang aku dengar tentang Taman Desaku....dah bertahun2 x siap2...tgk keadaan fizikal..rasanya dah 80% siap tapi..jalan tak bertar2 lagi....tapi rumah murah..banglow lagi leh dapat dlm RM120K++ ...


Rumah tu dah boleh kata 90% siap...cuma ada sikit2 lagi kena repair. Yang hampehnya...dulu mat2 bangla pakat dok lepak satu row rumah tuuu...habis depa paku sana...dinding pun kotor..tapi skrg dah cat balik...tapi banyak lagi aku nak komplen...tunggu jaaaa.

Ruang tamu...


Ruang makan....


Dapur.....kena buat kabinet baru ni.....

Menjengok2 kat belakang rumah....

Pandangan depan...


Pandangan belakang rumah...nampak padang kosong dan taman permainan....

Sebelah tepi rumah...nasib baik terbeli rumah yang tinggi dr jiran..itu pun sbb dah penuh dah, jika tidak memang nak beli yang itu..sebab x kena panas matahari petang.

3 comments:

  1. salam perkenalan... kita ni jiran se taman ni..tp x tau la dkt ke x? awak beli rumah nombor berapa? ada tanya x dkt developer bila bole dpt kunci?? tensen tullah...

    ReplyDelete
  2. xda dengar pun bila dapat masuk...kena tunggu ajer lah nampaknya.

    ReplyDelete