Amazon Deal

Tuesday, March 23, 2010

Kenangan...dari album di kampung..


Gambar ini di ambil pada tahun 1979...aku umur 4 tahun...dari kiri depan sekali Hanan, Ein (dah bertahun menghilangkan diri) Det, Abu. Kat belakang dr kiri gak..abg aku kat penang...Lie, Art, Aku ( Paksu Dollah,,,yang memegang aku), Kalsom (dah meninggal) dan Kak ma,,, Aku agak tahun tu musim kemarau..musim yg kering..tanah sawah pun turut kering....aku x pasti siapa cameraman....rasanya pak teh aku kot...


Aku bersama saudara aku....akrab bersama.....harap depa masih ingat gambar ini...semoga mereka berjaya dalam hidup dunia dan akhirat...amin.



Ini gambar adik bongsu aku...satu2nya pompuan antara hero2 yang ada... ini aksi menunggang skuter dalam studio....he he...comel tak dia?...tengah mare tuuu...tu yg x senyum tuuuu


Asyik dengan motor ja dia...aksi dia dengan motor EX5...bersama dengan Along..aku ingat lagi motor nie..KAE1935 plate dia...dibeli oleh abg aku untuk arwah ayah...tapi dah di jual dah motor tuuu


Ini aksi manja,,,,dok isap serbuk gula2 depan pintu rumah...

Mak dan Mak Lang Nah...kenangan masa mengerjakan haji...tahun 2009...sampai juga cita2 nak tanah suci Mekah.



Ketika hari raya 2006

Ini Alia anak sedara aku...anak abang aku....dah sekolah pun dia..mesti pandai macam pakngah @ pak lang dia...xpun mcm maksu dia...


Posing dr Alia...


Ini Zayd, anak adik aku...dah darjah 2....pandai pulak tu...rajin2 belajar...



Zayd dan Muaz...hero2 belaka...dah lama aku x jumpa meraka berdua...



Ini Anis...come lote...pandai bercakap betui..tapi dengan aku bukan main malu,,,,


Alia dan Anis...anak kakak ipar aku di Klang....


Antara adik2 sepupu aku. Gambar ni di ambil tahun 2003...dr kiri Kak long, Nurul Husna, Amir ...kat depan tu Alif, Kak Ngah dan Haziz...

2 comments:

  1. mana gambaq sy masa kcik nek vespa??comey pa pic tu..boh la skali!haha;p

    ReplyDelete
  2. ttba touching tgok pic aku b'sama saudaraku..air d cincang takkan putus..smoga Allah mrahmati hubungan kekeluargaan sesama kta..amien..ukhwah fillah!!n sesma dpt bahagiakan hati mak...to mak:i love u so much!!thanks 4 evrtg..tanpa mak takdak lah sy d muka bumi Allah ni..T_T

    ReplyDelete