Amazon Deal

Monday, March 8, 2010

Char Koey Teow

Char koey teow pertama aku try adalah dekat medan selera pantai seagate, penang. Ketika rombongan kelab BHRM UUM ke kawasan perindustrian sekitar prai. Susah nak cari char koey teow yang sedap..dan bagi aku, hanya di kangar dekat bangunan KWSP adalah yang paling sedap dan kosisten rasanya. Dah lebih 10 tahun dia beroperasi di kaki lima depan bangunan tersebut..dan rasanya masih sama...nostalgia juga..sbb kat situ juga aku "dating" wife aku ni...nampak comel dibawah lampu neon jalan...


Respect brader yang meniaga char koey teow tu sbb dapat maintain kesedapannya...dan satu lagi jaga kebersihan kat situ....rasanya klu dia jenis x jaga kebersihan...dah lama dia bungkus bisness dia.


Aku dah 4-5 tahun x ke kangar..sejak wife aku x mengajar lagi di Beseri....memang jarang benar nak kangar. Apa lah yang ada di Kangar?...ada pa yerr? Tapi mggu lepas...aku tengok dah banyak perubahan...banyak kedai2 makan menarik ada di kangar...meriah dengan lampu...xpa lain kali aku plan lain jelajah kangar..kola perlis...dan padang besar.

No comments:

Post a Comment