Amazon Deal

Saturday, March 20, 2010

Hujung minggu yang sibuk....

Selamat pengantin baru untuk Wan dan isterinya...aku bersama wife dan mak mertua serta adik ipaq aku..join sekali hamzah dan En Roslan sekeluarga...bertandang kat rumah pengantin...ini lah aktiviti hari sabtu ni...

Pasangan pengantin menjengok tetamu...


Ini hidangan kenduri...


Aku terus ke sungai petani lepas makan kenduri..dah set appoinment jam 3 ptg untuk servis Honda City wife aku. Compare pusat servis sp dengan kulim xda beza apa2 pun sangat...rasanya kulim ok sikit kot...xpa...lain kali...ke Butterworth pulak...



Sebenarnya aku pagi tu bawa wife ke kedai mesin jahit. Mak mertua aku beli mesin jahit baru...yang lama jenama "singa" dah x berupaya nak menjahit...asyik rosak ja.
Model "abang" ni OK juga sebab wife aku pun ada satu...tahun lepas beli...skrg model tu pun dah naik harga...

Display mesin jahit...dulu kedai ni biasa ja...x menarik langsung...skrg biz dah bagus kot...dah ada display dan tambah kedai sebelah, pasang econ lagi.



Anak tuan kedai ni demam2 pun suka bila aku ambik gambar...

No comments:

Post a Comment