Amazon Deal

Saturday, August 7, 2010

Mengingati kembali zaman2 muda...


Melepak di boat house...tajuddin, zaini..kami sebilik time tu....ada masa terluang....aku dan din akan snorkeling dan main jet ski..


Masa aku di langkawi..time tu semester break, aku dan member bekerja di berjaya langkawi resort...cari pengalaman dan duit poket. Best kerja kat situ...cuma bila cuti saja yang boring, xtau nak pergi mana....pi mai pi mai tang tu juga...kat mana lagi...pantai chenang jawabnya....

Bersama manager aku...bahagian sport and recreation department...


Member satu department...aku x ingat nama apa...tgk badan dia...berbuku mcm roti....selalu berenang tu yg jadi mcm tu....



Masa dinner di UUM...wan'g , Jeli, Ain dan Najib....


Bersama classmate aku..matrik 1st year...kami dalam proses buat iklan video...sehari suntuk shooting....

Mat2 motor...masa tu yang paling hebat...suzuki panther shamsuri dr perlis...ain dgn RXZ...Drink dengan yamaha 100sport...Jeli dengan Honda EX5...



Sambutan hari raya...kelas matrix 2nd year

Hari perbarisan...sultan kedah mai...aku dengan unit beruniform...kadet bomba...

2 comments:

  1. dulu2 kurus..nape sekarang dh tak kurus...heee

    ReplyDelete
  2. dulu bujang..skrg dah kawin...dah jadi bapa pun...tu yang x kurus tuu...

    ReplyDelete