Amazon Deal

Tuesday, August 17, 2010

Bila nak pindah....???

Itu soklan yang berlegar dlm pemikiran aku dan isteri....Bila nak pindah masuk rumah baru? Banyak yang kena buat dulu sebelum pindah masuk...grill, wiring, piping, kitchen cabinet...etc...modal banyak juga nak pakai nie.

Soklan lain, siapa nak buat wiring?...siapa nak buat cabiet dapur?..extension rumah..sapa nak buat?...mcm2 nak kena atur. Tapi xlah sampai aku kalut semacam ja....

Tetiba2 saja aku terringatkan kawan lama...yang dah lebih 5 tahun x jumpa...selesai masalah aku...semuanya aku serahkan pada dia...sediakan duit sahaja...

4 comments:

  1. pggil la budak2 shift asri tuh..msti depa tulun nya

    ReplyDelete
  2. bestnyer nak pindah rumah sendiri...lama dah tunggu...

    ReplyDelete
  3. syoknya...syoknya...modal nak keluar renovate tu yang x syok...xpa...duit boleh di cari...

    ReplyDelete
  4. semua budak2 shift semua nak tulun...tulun makan...tunggu kenduri rumah baru ja...

    ReplyDelete