Amazon Deal

Saturday, July 17, 2010

Rangkuman seminggu lepas...


Minggu lepas....dapat kad hadiah....hadiah dapat dulu...lepas tu baru kad menyusul...apa2 pun....aku papar kat sini...


Training cara2 yang betui memakai jumpsuit...aku attend sebagai model sambilan ja...Huzairy sedang tekun memberi latihan...

Lepas training...semua kena ambik simple test....tekun betui....Farhan, Ariff dan Adnan....



Mggu ni aku pinjamkan kereta aku yang amat aku sayang....dah habis bayar tu..xda hutang dah. Asalnya aku plan nak mula repair dan beri wajah baru...tapi tangguhkan dulu..sampai dapat balik kereta tu... Jadi aku hantar kereta ke alor setaq...dan balik naik bas....

Aku kat terminal bas sementara di butterworth...naik bas dari alor setar ke butterworth...ambik bas ke kulim...dan minta hamzah ambik di kulim....mahal sgt nak naik teksi....


Dah lama x naik bas...kekok lah plak....aku ambik single seat dr alor staq ke butterworth...layan lena....pehhh...nyenyak juga....sbb mengantuk + letih

No comments:

Post a Comment