Amazon Deal

Saturday, June 5, 2010

Musim kenduri kawin tiba lagi....

Hari ni aku dan wife bertandang ke kg machang bubuk, bukit mertajam..kenduri hamizah. Ramai geng sekilang yang ada...Mr Wong dan marka dia, En Roslan dan family, Hamzah dan family, Huzairy, Aida dan family....lain2 yang turut hadir...Jooane, Khor, Mey, Jenny PC...
Pasangan raja sehari..

Ini hidangan utama...4 jenis lauk...air merah. Ada pencuci mulut...bubur pulut hitam, tapai, laksa, air teh tarik...

Hamzah dan family....

Hero2 keluaran hamzah...

bergambar dengan pasangan pengantin...huzairy, hamzah, aku dan wife..

Kali pertama aku tgk...kenduri ada hidangan teh tarik ...siap buat gerai lagi...order jgn x order..brader tu jeling ja aku dok ambik gambar dia...


Lepas tu aku ke dewan sri putra..ada lagi kenduri. Ini kenduri si apit leader 2P...adik dia kawin...pi makan sikit2 ja...dah overload...sekadar memenuhi jemputan kawan2...


Aku x terus balik..wife aku ajak ronda2...last2 sampai ke penang...aku pusing satu pulau...ini aku kat balik pulau...sibuk dengan pembinaan laluan baru..mudahkan pengguna jalan ni. memang sempit jalan ni..bahaya pun ada..malam2 x berani aku lalu sini


Flyover di celah2 pokok durian. Skrg ni time musim durian kat balik pulau..banyak gerai2 jual buah durian..aku x berhenti pun...kurang nafsu pulak aku musim ni. Tapi aku dok tunggu durian sedim..best tu

Tasik Telok Bahang...sumber air minum & kegunaan harian..

Aku melepak jab kat padang kota..letih..x larat aku nak tekan break..jalan jamm..sempat snap gambar kapal persiaran kat pengkalan weld...nampak serombong dia aja...


Yum yum....Makan mlm hari ni..wife aku belanja....McDonald di seberang jaya...

No comments:

Post a Comment