Amazon Deal

Sunday, June 6, 2010

Falken 60 series

Tayar brand silverstone aku dah 4 tahun rasanya...tapi bunga masih nampak baru..mcm baru pakai satu tahun ja..dah jadi keras...klu ada sapa2 nak plan tukar tayar..elakkan la guna nama tu...guna sime tyre lagi best rasanya. Bagi aku, Falken pun ok,,harganya x lah mahal mana...

Tengah buat aligment lepas tukar 2 tayar baru dan buat balancing...


Jumpa hamzah dan anak2 dia di kedai tu...aku letak gambar anak2 dia ajer.....Yang no 2 tu, asyik "peace" saja...tapi kaki buli abang dia tuuu...(Hamzah yg bagi tau...aku x tau..he he"


Satu hari nanti..mesti aku sambar salah satu mufler tu...sabaq ajer lah..apa nak kisah..kereta dah habis bayar...pelan2 repair.

Rim 16inci....hamzah nak sambaq yg warna gold tu...aku "AKAN" sambaq yang mahal sikit sebelah kanan warna hitam tu...he he..

No comments:

Post a Comment