Amazon Deal

Saturday, June 26, 2010

Badminton tournament...

Hari ni ada tournament badminton anjuran kilang aku kerja...aku partner dengan hamzah. Dah banyak tahun tak main badminton...skill masih ada tapi stamina xda...pancit awal aku. takpa, lepas ni training lagi kasi stamina up balik...

aku rasa memang kena setiap 2 mggu sekali main baru ok...at least utk kesihatan badan, ni nak melompat smash pun kena fikir 2x...he he


Pekena cendol dulu kat sg ular...sedap cendol kat situ....

mlmnya plak aku ajak wife pi layan movie kat big cinema...karate kid..best cerita tu, ada juga mesej baik dlm cerita. Kalau kita gagal..kita ada 2 pilihan..nak patah balik atau teruskan...sama mcm badminton...sama mcm forex...sama mcm kehidupan ini....ya...apa2 juga yang berlaku...kita kena teruskan perjalanan w/pun hitam, sebab dihujung sana nanti pasti ada sinar kejayaan...ayuhhh.....

No comments:

Post a Comment