Amazon Deal

Sunday, April 4, 2010

Makan kenduri di Tikam Batu

Musim kenduri x habis2 lagi...aku attend kenduri rumah kawan di tikam batu, dekat dengan sungai petani. Adik dia kawin...dia dah kawin...anak dua pun. Aku konvoi dengan bos aku..kira 2 family lah. Kalau dr kulim nie ada banyak pilihan nak kesana.. ikut suka hati nak kesana..pandai2 pilih short cut.

Lepas mkn kenduri...shoppping time kat sungai petani, lepas tu sambung plak di Jusco perda...kira mlm juga lah balik rumah..terus flat. Hari tu ada pc fair di village mall tapi xda apa sangat yang menarik di situ...nak parking pun susah..

sebelum balik ke jusco perda..masih di sungai petani, pekena laksa dan cendol di bakar arang. aku suka makan laksa disini..asli, xda tambahan sambal sotong dan etc..kalau korang nak cuba sila pi cari dekat dengan sekolah men tengku ismail bakar arang..


Dah cair dah ais sagat dia...cendol kat sini x mcm tempat lain yg suka letak ais kiub...disini dia sagat ais...tu yg best...santan asli..tapi kalau nak yang paling sedap...mestilah di Jo cendol pulut, highway nak ke changloon...dekat NAPOH....


nanti aku update bab kenduri sbb asyik mkn, terlupa nak ambik gambar..lapaq punya pasai, dah la panas...nasib baik nasi dan lauk dia sedap....oppppss....selamat pengantin baru noo..

1 comment: