Amazon Deal

Saturday, April 24, 2010

Half cut


Hujan lebat gak time aku nak ke Bukit Minyak dengan Hamzah...saja ronda2 ke kedai half cut nak usha gearbox untuk wira aku..

Satu aku perasan kedai2 kereta potong ni...pakai nama bunyi jepun..."jidosha", "shinkanshen"..etc

Tapi hampeh betui....2 minggu lepas kawan aku tolong tanya, harga dia dlm RM1K, hari dah RM1.5K....cakap lidah berbeli2 plak. Sepatutnya, bila dia letak ja harga, rasa boleh makan, minta dia terus leraikan ja part tu, habis cerita.

Dalam banyak2 alergik, biasanya dengan makanan ja..nie kawan aku alergik dengan anjing...klu anjing mai dekat dengan dia.,..dia jadi gatai2..telinga, tangan..

Half cut daihatsu..iras2 viva..turbo intercooler lagi...dah la dashboard dia lawa...

Lepak kat kedai mamak pekena roti canai time2 ujan...

Kalau pekena sup2 ni lagi best rasanya...belum pernah try lagi, mungkin lain kali

No comments:

Post a Comment