Amazon Deal

Tuesday, April 6, 2010

Apa yang KITA suka dengar dan x suka dengar....

Terlupa aku nak mention pada bos aku yang aku nak kena pi spital hari nie...xpi xpa...aku sms bagi tau...nak call mcm ganggu ja mlm2. Last aku ke spital sultanah bahiyah di alor setaq adalah awal bulan feb lepas...aku suka dengan hospital ni, dah banyak improve klu nak dibandingkan dengan hospital dulu yg dekat dengan stadium tu...bukan main susahnya nak parking.


Permandangan depan entrance ke hospital..dah mcm hospital swasta..

Sepatutnya appointment dengan doktor Murizah tapi dia sibuk plak....PR dia memang best, aku dan wife aku suka cara dia berkomunikasi dengan pesakit. Kalau dia buka klinik sendiri mesti maju punya. Tapi hari nie kena jumpa doktor biasa...punya la hampeh...ada ka patut dia "beletiaq"...memang kena kerja sampai pencen saja lah doktor ROS di hospital kerajaan...sbb x sesuai kalau nak buka klinik sendiri....PR dia buat sakit telinga ja.... Korang mesti ada jumpa klinik2 mcm nie...doktor nie x sedar2...bila dah buka klinik sendiri..ubah2 lah cara nak layan pesakit tu. Kat taman aku...poliklinik MUTI**A...memang ramai dah blacklist....

Pak SU sebelah bini aku dah 10 hari terlantar kat kelas 2 wad bunga raya akibat ada nanah di kedua2 lutut dia. baru saja jalani operation tapi kuman masih lagi ada dlm darah. So kena lepak2 dulu sampai habis kuman di banteras...


Pemandangan dari tingkat 6 wad bunga raya...sayup mata memandang...nampak sawah padi ja....





Lapaqq.....balik terus dr spital...pi pekena nasi ayam di stadium darulaman...lapaq punya pasal aku terlupa nak snap gambar nasi ayam sebelum mkn...jadi aku snap ajerlah yang lepas mkn. Korang klu nak try nasi ayam terbaik di aloq setar...pi cari di stadium darulaman...



Masa balik dr makan...lalu depan menara alor setar...sebelahnya...Mercu tanda kat alor setar...bakal diruntuhkan x lama lagi...Plaza Tengku Yaakob. Dah lama terbengkalai palza tu, seingat aku masa city plaza belum wujud lagi...tiap2 mggu aku balik kg dr asrama..asyik dok tgk ja..bila lah akan siap...memang x siap2 pun.

No comments:

Post a Comment