Amazon Deal

Saturday, September 29, 2012

Makan2 kat Puncak Mutiara Cafe Kg pallet...

Last pi makan kat sini..lilly naqiesya masih dlm perut. Skrg dah nak masuk 4 bulan.
Plan awal aku ajak semua sedara kandung aku...tapi semua x boleh hadir...xda rezki la nampaknya.
 
Mak, Akeef, Aku dan Lilly..tengah tunggu hidangan
 
Kami booking tempat no 36...selesa sikit kat situ..tapi org yg terima call untuk booking x mau nak terima...eksen lah plak..last2 terima juga...dah lebih 10x kami pi sana...TAPI lepas ni xmau dah pi...makan dah x sebest seperti dahulu. Harga dah naik..tapi makanan dia dah x sedap dah quantity pun dah berkurang. Silap aku x snap gambar kambing grill yg berharga RM22..tapi 5 minit boleh selesai makan. Memang aku betui2 xpuas hati.
 
Mak lang, Lilly dan Mama
 
Lilly, mama dan akeef...
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment