Amazon Deal

Friday, September 7, 2012

Aku ambik 1/2 Leave

 
Aku ambik 1/2 day leave semata2 sebab ada technician econ datang nak repair econ aku. Dah 10 hari anak2 aku kepanasan, tensen betui. Depa mai repair...aku rasa ..x sampai 10 minit...hampehhh betui.
 
 Program aku petang tu..settlekan semua bil2 tertungak..bayar hutang bank and etc. Last...aku beli la rumput filipina...gantikan rumput liar yang banyak kat tanah sekankang kera kat rumah. Ingatkan dah habis kerja...anak aku plak...rajin betui...tolong isi air paip penuh satu bonet kereta honda....nasib baik x sampai melimpah masuk ke ruang penumpang.
 
 
Aku dok timba air keluar dr bonet kereta..(xda plak lubang kat bawah mcm kereta wira)
 
 
 
Boleh buat akuarium ikan ni..
 
 
Buat muka x bersalah...nak marah pun x sampai hati...entah lahhh....
 

No comments:

Post a Comment