Amazon Deal

Thursday, December 9, 2010

Sakit kepala....

Seharian aku kat atas highway...sorang2 lak tu...hujan2...jam 8pg sampai balik kulim jam 5 ptg...penat dan sakit kepala...


Hujan renyai2 kat alor setaq...x syok langsung drive sorang2 ni....

Mendung dari kulim sampai alor setaq....

Melepak kat luar sementara nama dipanggil....ada 2-3 org saja yang muda2...yang lain2 semua tua2.....orang muda mcm x minat nak bermain lumpur dan lintah.

Banyak untung kot...tengah buat bangunan baru. Dulu kawasan tu penuh dgn pokok mempelam...


Akhirnya berjaya juga aku. Tak sampai RM5o untuk urusan. Empat benda aku dapat dari MADA hari ni...racun tahun lepas..depa masih simpan stock untuk aku...RM100+++...baja organik, baja biasa, kupon upah bajak....dan stock racun untuk tahun ni....xpa, berbaloi aku ke MADA...


Singgah kat SP tengok kipas, downlight untuk rumah aku..




No comments:

Post a Comment