Amazon Deal

Saturday, December 25, 2010

Alhamdulillah...selesai

Syukur kepada ilahi...selesai sudah majlis berendoi dan aqiqah anak sulong kami...majlis buat pada hari jumaat...ramai juga sedara yang hadir...terima kasih kepada isteri yang memahami, mak aku,....mertua aku(xleh mai ada di kelang)..pakteh yang uruskan hal kambing.....makteh, paksu, pakngah, pakcik, maknjang, maktam...dan semua yang berkorban masa dan tenaga...untuk majlis ini.

Keluarga maklang di ayer hitam...dan kak lah dan suami dari putrajaya....pakteh dan maksu di jitra....lama x jumpa sepupu2 aku....ada aku dah x berapa cam muka depa...


Akeef Luqman...dah umur 5++ bulan...

Akeef dan Shifa...beza umur beberapa bulan ja.. Cucu menakan aku ni...



Pi ambik gulai kawah di Pauh..dekat perlis..sedap masakan depa...siap sekalli masak....harga berpatutan...Depa sembelih dan lapah kambing petang semalam...simpan dlm freeze....esok awai pagi masak...


Kepala geng berendoi diketuai oleh Toksu Tan...tok sedara aku juga...dia bawa 4 orang ja...tengok pakcik misai lebat tu....dia tu suara soprano tu....power...x payah pakai buluh perindu.


Aku jadi tukang hayun boyan ja hari tu...akeef x tidoq pun...asyik layan lagu berendoi saja...

Semua boleh dikatakan suku sakat aku ja tu..pakcik makcik..abag, adik, dan kakak sepupu..jiran tetangga mak aku...

Para ibu2 sibuk kat ruang dapur...sekali makan disitu...

No comments:

Post a Comment