Amazon Deal

Saturday, September 11, 2010

KFC yang paling lembab...

Malam tu aku dan wife bawa anak menakan pi KFC sebab dia nak mkn nasi KFC...sedap ka?...x kisah la....mak menakan dia yang belanja...


Memang pun lambat sebab xreti2 nak buat kerja. Bila aku bagi order...dia dengar saja...aku kata hang boleh ingatka semua...dia kata boleh...last2 bila bagi resit...silap 3 order...hampeh..geram punya pasai...patut pun semua kereta akan ambik masa kat kaunter order...aku apa lagi...hang betuikan semua....aku mana pernah order air kopi kat KFC...hampa semua pernah makan ayam KFC dengan kopi ka?

Aku rasa mau 30minit aku dok tunggu orang depan sblm tiba turn aku....

Senarai apa yang nak diorder...order jangan x order...

Kaunter ambik makanan....lembab dan xda komunikasi yang baik dengan kaunter ambik order...lembab nak mampus..

5 comments:

  1. Aik! tukar selera ke ni bro...Bila asyik makan ketupat & lemang shj, bila dapat makan yg lain tu rasa nikmat lak kan... Apa-apa pun selamat hari raya to u & family dan maaf zahir dan batin .

    ReplyDelete
  2. Terima kasih Razman atas kunjungan sulong ke bloq AKU...bila hang nak mai kedah....aku nak bawa hang makan kat kampung palet...

    ReplyDelete
  3. Aku dah mai bulan Julai aritu.. gi Penang...duk kat Tune Hotel kat pulau. Aku tak tau lak yg ko duk Kulim... kalau tak aku dah contact hang dah...

    ReplyDelete
  4. TAkpa...lain kali mai...turun penang...singgah kulim sekali...

    ReplyDelete