Amazon Deal

Saturday, September 11, 2010

Hari Jamm di jalan raya....

Cikgu zahir...kawan lama...aku dah 3 tahun x berjumpa dengan dia...lebaran tahun ni..terasa sangat nak singgah jumpa dia.... Selepas kantoinya AB FUND....x sangka aku...dia pun terjun ke forex...sekali dengan kawan2 yang lain...insyaallah...kita akan berjaya juga nanti..


Tengok pasaran minggu lepas...dan serba sedikit analisis teknikal dan fundamental... Sealiran betui....bertambah korom geng forex aku nampaknya....

Bermula kesesakkan sebaik saja aku keluar dari rumah mak aku kat sanglang...skrg nie aku sangkut kat kerpan...ada pemandu yang x sabaq...guna jalan batas ban... lantak korang lah....aku malas nak habuk kan kereta...

Aku terjebak dalam kesesakkan kat kuala sungai....aduhhh...jam berapa nak sampai rumah mcm nie

simpang sebelum mendaki jambatan kuala kedah...kenderaan dari 3 laluan berberbeza merebut peluang masing2...ciluk jangan tak ciluk..

Jamm di atas jambatan kuala kedah...last tempat yang aku sangkut sebelum sampai ke rumah mertua aku. Petang tu juga aku bertolak balik ke kulim......home sweat home...walaupun rumah sewa....

2 comments:

  1. jammed sgt2 sbb thn ni ada 4 balang tart jem kat atas meja tu..heee

    ReplyDelete
  2. ya ka....jem sungguh syawal ni...

    ReplyDelete