Amazon Deal

Sunday, August 10, 2014

Pak Zahir

Ini kawan aku, Pak Zahir...aku kenai dia di restoran nasi kandar atas kapasiti kawan2 forex. Tak lama kemudian dia menjadi rakan sekerja aku di kilang. Latar belakang dia yang serba sedikit aku tahu....berpendidikan dari Amerika. Pernah bekerja di Fuji Electric Kulim Hi tech Park...Kilang Body Fashion Kulim dan yang terakhir di Hoya Electronic...

Pak Zahir kini hanya berada dirumah akibat terlibat dalam kemalangan ketika hendak ke tempat kerja. Dia disahkan hilang upaya kekal dan mendapat bantuan bulanan perkeso. 3 orang anak masih bersekolah dan kini mengharapkan isterinya yang sebelum ini hanya suri rumah untuk keluar bekerja. 

Ini nasib dia...kita pun tak tau lagi nasib macam mana. Kalau ada sesiapa yang kenai dia...boleh la membantu. Kalau nak pi jumpa dia...aku boleh tunjukan rumah.

No comments:

Post a Comment