Amazon Deal

Wednesday, October 5, 2011

Pelaburan emas dan perak

Ramai yang terjun dalam bidang pelaburan emas...objektifnya nak cepat dapat pulangan berganda. Tapi bagi aku...bukan senang nak senang.




Ketika ini ramai pulak yg suggest untuk involve dlm pelaburan perak. bagi aku...kedua2 pelaburan tersebut belum mendatangkan minat untuk aku ceburi. Tunggu dapat ilham dulu...

Ikut2 dengar2..sebab bila aku x berminat...aku malas nak google semua maklumat tu. Jadi apa yang aku dengar direct dr org cerita...aku terima pakai dulu. Dikatakan bahawa ratio perak dengan emas adalah 1:16 pada satu ketika dahulu....dan ketika ini nilai emas adalah terlalu jauh berbanding dgn logam perak.

Pada pendapat "org2 pelabur"...ratio ini akan kembali..samada...harga perak akan naik dan terus naik ...oleh tu...pakat2 beli perak dan simpan...long term investment. Ada rezki...untung sabut timbul beb...

Option ke2...emas akan jatuh...maka...beli semula emas ketika pada ratio 1:16....
pada kertas..perkiraan ini mudah ja...

so..tepuk dada ..tanya selera...ada duit lebih...buat pilihan bijak.

No comments:

Post a Comment