Amazon Deal

Friday, February 25, 2011

Kulim Utama...pantang hujan lebat..air naik


Longkang yang ada cetek dan x dapat menampung lipmpahan air....


Air memenuhi jalan dan melinpah masuk sampai depan pagar rumah aku...


rumah aku pada kedudukan yang agak tinggi...selamat sikit dr bencana air limpahan ni. Air ni bukan air hujan saja...aku rasa sekali air kumbahan serta longkang....


Keadaan rumah sebelah aku..air memenuhi ruang porch...

Simpang nak masuk ke lorong rumah aku naik air...xboleh masuk kenderaan...longkang x cukup dalam nak menampung jumlah air hujan...

4 comments:

  1. Yeke? Aku bru je nak beli rmh kat situ... Nampak rmh cantik2 n mrh je

    ReplyDelete
  2. rumah yang dekat dengan jalan utama tu ok rasanya...dia pada kedudukan yang agak tinggi..

    ReplyDelete
  3. rumah kulim utama yg baru dlm pembinaan tu agak2 akan alami bnda yg sama x?sbb cadang nk bli kt situ...

    ReplyDelete
  4. xpasti plak samada akan berlaku benda yg sama ka tidak...buat masa skrg ni dah xjadi mcm dulu. AKU tengok skrg ni pemaju tengah siapkan longkang besaq area depan rumah bunglow..

    ReplyDelete